Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hier.
    Waarom ik het nou in de vriezer gemikt heb weet ik zelf niet eens.
    Waarschijnlijk teveel schaarhasj zitten paffen tijdens het knippen, en dan raak je de weg weleens een beetje kwijt.

    't Is precies dat K1, het brood en de pizza's. Oh, en de appeltaart ook trouwens. Bah, dat wordt er niet beter op.

    Iedereen reageert anders op 'n wietje Johnny H..
    Als ik een dagje flink door heb zitten roken zijn de effecten heel anders dan dat ik 2 dagen helemaal niks gerookt heb.

    Hahaha, Nonsense, ik zag het ook man, da's een veld boompjes helaas.cry.gif

    Ok, hoe staat het ervoor ..

    De mini-potjes.
    Daar ben ik niet zo tevreden over. Het was een leuk kort testje, met 50% succes.
    Eentje kwam met de wortel boven, had geen ruimte om te keren, en heeft in dat proces het leven gelaten.

    QNQ201604.186.JPG

    Ik heb een dag na het zaaien ook nog een zaadje in een bekertje aarde gemikt, en die bijna tegelijkertijd boven, een paar uur later.
    Na het overpotten is het het zaadje uit dat bekertje die wat groter blad heeft, en dus iets rapper ontwikkelt :

    QNQ201604.187.JPG * links uit het bekertje, rechts uit het mini-potje

    Ook zoiets, ik heb altijd ruzie met die moestuintjes.
    Ik heb ze dit keer nog wel bespoten met H2O2 water om schimmel te voorkomen en voila, er groeit weer vanalles op die kokos.

    QNQ201604.188.JPG

    Ik heb de kokos er uitgeschud bij de Courgette en kijk eens aan, er stonden gewoon twee dikke kiemen onder dat laagje.
    Dus die heb ik zsm overgeplant in een potje gewone grond. Hopen dat die overleven, dan gaan ze de tuin in binnenkort.

    Volgens de voorspellingen begint de lente nu echt, volgende week weer boven de 15 graden en de nachttemperatuur stijgt ook snel nu.
    Zo zie je maar dat die datum 15 mei niet gewoon gezeik is van een stel bejaarden. Het is de wet van de natuur.

    Twee dagen geleden was het nog winter in de tuin ;

    QNQ201604.191.JPG

    En als je dan lekker buiten aan 't werk bent, moet je soms even schuilen omdat je zelf ook wit begint te worden animaatjes-sneeuwpop-10344.gif

    QNQ201604.192.JPG

    Poeheeej, alles wit

    QNQ201604.189.JPG QNQ201604.190.JPG

    De Big Devil stond daar met z'n bevroren kop, die zag er niet zo jofel uit, maarja, doe je niks aan eh...April roert z'n staart..ofzo
    Dus ik heb er eens naar gekeken, m'n gsm gepakt om wat foto's te maken, m'n schouders opgehaald en weer naar binnen gegaan.
    't was mij nog even te koud buiten, en met die hagelbuien kan je ook niet lekker doorwerken.

    hgspin.gif

    Ahja, Neef was erg blij met de plantjes.
    Er bleef er nog eentje over, dus die had ik op de vensterbank gezet hier.
    Nja, en dan zie je meteen wat zoiets doet, ze gaan strekken als een gek..

    QNQ201604.193.JPG

    En wat doe je met gestrekte plantjes, onthoofden natuurlijk.
    Dan heb je er straks twee smoking-cannabis-002.gif

    QNQ201604.194.JPG

    Holle stam trouwens, dat viel me op.
    Hopelijk gaat die desondanks wat wortels krijgen in het flesje water.
    Ahja, en dat staat ook gewoon op de vensterbank natuurlijk. Geen gedoe met lampen enzo.

    Of het wat wordt weet ik niet, ik weet zelfs niet eens of het een man of vrouw is, maar daar gaat het ook niet om.
    Het is voor de fun, even zien of het lukt, gewoon, omdat het kan.
    Als ze beide weer op plantjes lijken, dan mik ik ze waarschijnlijk gewoon in de kliko.

    Allrite, morgen mooi weer, en volgende week ook.
    That's nice...zon.jpg dat wordt weer fietsen. bike.png



    - To be continued -
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Comment


        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Groene vingers

          Comment


            Comment


              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                QNQ201605.196.JPG QNQ201605.206.JPG

                Yeah, ik hoop dat het goed komt K1, maar ik moet zeggen dat het lijkt alsof ze stilgevallen is qua bloeien.
                De nodes onderop groeien nog wel wat door, maar er wordt niet echt een top gevormd waar ik graag een top zou zien.
                Nahja, what can you do...gewoon afwachten maar heh, en stug doorzaaien.

                QNQ201605.195.JPG
                Spaanse pepers, vorige week, en nog wat spul op de achtergrond. Binnen voorgroeien in het kwadraat
                Ik ben niet zo vroeg begonnen dit jaar, omdat de pepers groot zat worden zo, en ik heb er genoeg.
                Ik zet er twee of drie in een 11L pot binnenkort en dan gaan ze de tomatenkas in. (met open deurtje)
                QNQ201605.197.JPG QNQ201605.205.JPG

                De Powerplantjes zien er fijn uit, ze doen het goed, de ene is loopt nog steeds voor op de ander.


                QNQ201605.199.JPG
                De Aubergines, die zijn er mooi op vooruit gegaan. Viva la moestuintjes van Albert de Heijn.
                Ze staan ondertussen een paar dagen in de tuin, hopelijk blijven de beestjes nog even uit de buurt tot ze wat groter zijn.

                QNQ201605.200.JPG
                Yeayea...het getopte plantje doet het ook lekker.
                Die gaat binnenkort vertrekken naar iemand die er goed voor gaat zorgen.

                QNQ201605.202.JPG

                Wat een weertje heh? Goed weer voor de tuin, en goed weer om even de fiets te pakken en een stukje te gaan trappen.

                QNQ201605.201.JPG QNQ201605.203.JPG
                Buiten de officiele paden is het heerlijk rustig, en kom je geen gemotoriseerde bejaarden tegen ook.

                QNQ201605.204.JPG smiles2.gif
                Na afloop lekker chillen met de verdamper, een bacootje en een ligstoel, in de tuin. smoking-cannabis-002.gif

                Deze week wat nieuwe zaadjes ontkiemen, eens zien waar de keuze op gaat vallen ...
                Woohooo..cliffhangerbth_Smiley21-1.gif

                QNQ201605.198.JPG

                ai...en hoe paste deze foto ook alweer in het verhaal ?
                Pffff, even denken hoor, wacht ik pak ff dat laatste halve jointje
                [...]

                2016 is het jaar van de tank !
                Dat las ik ook pas toen ik 'toevallig' op Soesterberg was
                Er staat een prachtige Leopard Tank voor de ingang. Mooie herinneringen heb ik daaraan.
                Weet je dat de motor van zo'n ding gewoon makkelijk 12 uur warm blijft ?
                Dat je dus 's winters gewoon bovenop zo'n tank onder de sterrenhemel kan slapen ?

                Dusse...dat wilde ik nog even melden, over het Nationaal Militair Museum.

                Laters amigo's ! smexico.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  God was never on your side..

                  Comment


                    bl12.gif
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Comment


                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Comment


                            image.jpg
                            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                            2016 - Greyvol's buitenkweek
                            2017 - Santa Maria van Space Cees

                            Comment


                              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X